.

dimarts, 26 de maig del 2009

S'estudia la possibilitat de retallar la linia 24 al Barri del Carmel

Segons fonts de TMB i del districte d'Horta-Guinardó s'esta estudiant la possibilitat de retallar la linia 24 d'autobusos al seu pas pel barri del Carmel.
L'idea que plantejen seria suprimir el final actual de la linia situat al carrer Doctor Bové i traslladar-lo a la porta d'entrada del Parc Güell( a la Carretera del Carmel).
El fet de voler retallar la linea d'aquesta manera,es que al Carrer Doctor Bové l'autobus 24 te diferents problemes per a circular a més que te que efectuar un gir bastant perillosos al final del Carrer Doctor Bové, a la porta d'entrada de l'I.E.S Ferran Tallada,per a poder tornar a iniciar el seu recorregut cap al Paralel.


Aixi doncs si aquesta idea es realitzés el recorregut que quedaria afectat seria substituit per una nova linea de microbusos el 133 que conectaria la Plaça Alfons X amb el Carrer Doctor Bové(passant per la Carretera del Carmel).Cal destacar que aquesta nova linea no podria absorbir totalment,tots els usuaris habituals de la linea 24.

Veins i Veines es queixen de voler retallar la linea que fa anys que circula pel barri,que fa anys que efectua aquest gir perillós(destacant que a la zona de gir properament s'efectuaran unes obres per adequar la porta d'entrada de l'I.E.S Ferran Tallada amb una nova plaça)
Els veins avisen que com el projecte tiri endavant es realitzaran movilitzacions,es una linea de sempre al barri no es pot suprimir ara per un problema que porta anys.
Segons els veins de la zona aquest problema es solucionaria construint mes aparcaments a la zona o sencillament que la Guàrdia Urbana vigiles el barri amb l'objectiu de sancionar a tota aquella gent que aparca de forma no correcta a les voreres del barri peró d'especial interés al carrer Doctor Bové.

En definitiva encara queda un mes per veure el que decidirà el districte d'Horta-Guinardó.
Mentrestant pensem,es necessari retallar una linia d'autobusos molt revindicada pels veins del Barri del Carmel,per uns problemes d'aparcament?
Realment fa falta arribar aquest extrem? ,de veritat fa falta que a un barri com el Carmel,cada dia ens ho possin pitjor per a poder anar a treballar,o sencillament al centre de Barcelona?

Reflexionem
siuspalu
reflexionem

Joves Periodistes del Carmel

4 comentaris:

Pere Nieto ha dit...

Aquesta és la nota que la Regidora Elsa Blasco va fer arribar a les AVV. La decisió ja està presa i no es retalla el 24.

"A l'assemblea celebrada el passat dijous 14 de maig, vam prendre el compromís d'estudiar a fons la proposta formulada per Transports Metropolitans de Barcelona per tal de resoldre els problemes que pateix l'autobús 24, especialment en el seu tram del carrer Doctor Bové. A partir de la proposta i de les aportacions que es van fer per part de la ciutadania, he pres la decisió de demanar a Transports Municipals de Barcelona que no faci efectius els canvis a la línia i per tant mantingui l'actual recorregut de l'autobús 24.

Conscients igualment de les dificultats de trànsit i seguretat que presenta la línia, estudiarem a fons totes les mesures que puguin contribuir a millorar el servei de la línia 24.

Creiem que amb aquesta decisió atenem a l'opinió majoritària del barri i ens comprometem alhora a seguir treballant per la millora del transport públic amb la implantació de les mesures viàries que siguin necessàries."

Jordi de Miguel ha dit...

Nois! Ara toca fer una altra notícia amb la informació que us ha proporcionat el Pere. És important, recordeu, consultar vàries fonts d'informació, més en aquest cas tan controvertit.

Jose R. ha dit...

Podríais haber buscado fuentes también en lo que decimos los consellers en nuestros blogs:

Argumentos a favor del 133
http://www.joserodriguez.info/bloc/?p=1161

Por otro lado, la noticia ya nace algo muerta, la asamblea de vecinos mostró su rechazo y el distrito tira atrás la propuesta.

Jordi Coronas i Martorell ha dit...

En la darrera comissió de mobilitat de l'Ajuntament ERC va presentar una proposició per mantenir el servei de 24 fins al final i estudiar les mesures tècniques que siguin necessàries per garantir un bon servei. Proposta aprovada per unanimitat.